13 agosto 2014

Recipe cookbook!


Ciao bellezze!!
Ho provato a creare un mini album di ricette..talmente mini che di ricetta ne ho scritta solo una :-D
Ho usato il timbro Tilda with lovely jam della collezione Turning Leaves 2012 
Ho tagliato la Tildina con la fustellina della cart'us.
Sotto l'immagine ho aggiunto un centrino.
Ho usato la Doohickey bride bow,tilda tag, View master, silver ware.
Le carte sono della Maja design e i nastri azzurri di LLC.
All'interno troverete la mia ricettina dei Muffin :-D se siete golose come me vi piaceranno molto!

 

Hello beauties!
 I tried to create a mini album of recipes .. so mini recipe that I have written only one :-D 
I used the stamp Tilda with lovely jam from Turning Leaves collection 2012 
I cut the Tildina with cart'us die. 
Under the picture I added a doily. 
I used the Doohickey bride bow, tilda tag, view master, silver ware.
The papers are Maja design and blue ribbons are LLC.
Inside you will find my Muffin recipe :-D if you're greedy like me you will like it very much!




Potete trovare questa card in vendita nel mio negozio Etsy qui.
You can find this card for sale in my Etsy shop here.



Thank you so much for visiting me!
I hope you liked my card.


Have a lovely day


2 commenti:

  1. This is so gorgeus!!!!

    HUGS SUSY

    RispondiElimina
  2. Aww, your little recipie book looks so cute! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    RispondiElimina

Your Lovely Cookies :