9 giugno 2014

Envelopes for communions!


Ciao a tutti!
Mentre vi scrivo sono in viaggio,con tutta la famiglia, verso la Puglia..giusto 2-3 giorni per in matrimonio di mia cugina! 
Yuppy!
Ho realizzato queste buste a soffietto per due comunioni , prendendo spunto dalla bravissima Camilla!
Ho usato carte Magnolia, le chiavi argentate sono una DooHickey ( qui potete vedere come ho fatto a realizzarle.
Gli angolini sono in gesso.
L'interno è molto semplice..una taschina a soffietto per contenere i soldini e una card estraibile su cui potete scrivere un dolce pensiero.
Ho usato le DooHickey keys e events tag.

 

Hello to all! 
i'm writing you while i'm traveling with the whole family, to Puglia .. just for 2-3 days in for my cousin's wedding! 
Yuppy! 
I made these envelopes bellows for two communions, inspired by the talented Camilla
I used Magnolia papers, the keys are made in paper, this is a doohickey (here you can see how I came to realize them. 
The corners are in plaster. 
Inside is very simple .. a gusseted pocket to hold the money and a removable card on which you can write a sweet message. 
I used the Doohickey keys and tag events.








Thank you so much for visiting me!
I hope you liked my card.


Have a lovely day

2 commenti:

Your Lovely Cookies :